Beoordeeld met een 8 na 2751 beoordelingen

Meest gestelde vragen

  • Alle
  • Ruilen en retourneren
  • Bestellen
  • Verzending & levering
  • Producten en voorraad
  • Mijn Account
  • Betalen
  • Sloggi Actie

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen. Wat nu?
Hoe kan ik betalen?
Hoe plaats ik een bestelling?
Hoe weet ik op mijn artikelen op voorraad zijn?
Ik ben het wachtwoord van Mijn Account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Ik dacht dat de Sloggi actie op alle Sloggi artikelen van toepassing was?
Ik heb artikelen besteld in de 2 + 1 actie van Sloggi, maar ik heb maar 2 artikelen ontvangen. Ik dacht dat ik de 3de gratis zou krijgen en deze automatisch zou worden toegevoegd?
Ik heb artikelen geretourneerd maar ik heb hier niks over gehoord. Is deze kwijt?
Ik heb artikelen geretourneerd, hoe lang duurt het voordat ik het retourbedrag op mijn rekening heb?
Ik heb een artikel gekocht maar deze is al binnen korte tijd kapot gegaan. Waar kan ik een klacht indienen?
Ik heb een artikel teruggestuurd, maar het teruggestorte geldbedrag klopt niet, wat moet ik doen?
Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, hoe moet ik dit aanpassen?
Ik heb een fout of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Ik heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog geen track-en-trace code van GLS ontvangen.
Ik heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is verzonden, wanneer kan ik mijn pakket bij het Kiala-punt of UPS Acces Point ophalen?
Ik heb een vraag over een artikel. Wat moet ik doen?
Ik heb geen retourformulier (meer), wat moet ik doen?
Ik heb in de Sloggi-actieperiode een bestelling geplaatst waarbij stond dat het artikel op voorraad was, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wanneer komt mijn bestelling?
Ik kan niet voor Afterpay kiezen.
Ik krijg een melding dat ik geen gebruik kan maken van AfterPay. Wat moet ik nu doen?
Ik wil mijn bestelde artikelen retourneren, hoe doe ik dat?
Kan ik artikelen ook ruilen?
Kan ik een bestelling annuleren?
Kan ik mijn pakketje bij jullie ophalen?
Kan ik mijn retour ook bij jullie afgeven?
Leveren jullie ook in het buitenland?
Mijn creditcardbetaling is niet geaccepteerd, wat nu?
Moet ik betalen voor het retourneren van artikelen?
Naar welk adres moet ik retourneren?
Waar kan ik inloggen op Mijn Account?
Waarom moet ik betalen aan MultiSafePay?
Wat is de levertijd?
Wat is het voordeel van een account?
Wat zijn de verzendkosten?

Ik heb artikelen geretourneerd maar ik heb hier niks over gehoord. Is deze kwijt?
Ik heb artikelen geretourneerd, hoe lang duurt het voordat ik het retourbedrag op mijn rekening heb?
Ik heb een artikel gekocht maar deze is al binnen korte tijd kapot gegaan. Waar kan ik een klacht indienen?
Ik heb een artikel teruggestuurd, maar het teruggestorte geldbedrag klopt niet, wat moet ik doen?
Ik heb een fout of beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Ik heb geen retourformulier (meer), wat moet ik doen?
Ik wil mijn bestelde artikelen retourneren, hoe doe ik dat?
Kan ik artikelen ook ruilen?
Kan ik mijn retour ook bij jullie afgeven?
Moet ik betalen voor het retourneren van artikelen?
Naar welk adres moet ik retourneren?

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen. Wat nu?
Hoe plaats ik een bestelling?
Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, hoe moet ik dit aanpassen?
Kan ik een bestelling annuleren?

Ik heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog geen track-en-trace code van GLS ontvangen.
Ik heb een mailtje gekregen dat mijn bestelling is verzonden, wanneer kan ik mijn pakket bij het Kiala-punt of UPS Acces Point ophalen?
Kan ik mijn pakketje bij jullie ophalen?
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wat is de levertijd?
Wat zijn de verzendkosten?

Hoe weet ik op mijn artikelen op voorraad zijn?
Ik heb een vraag over een artikel. Wat moet ik doen?

Ik ben het wachtwoord van Mijn Account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Waar kan ik inloggen op Mijn Account?
Wat is het voordeel van een account?

Hoe kan ik betalen?
Ik kan niet voor Afterpay kiezen.
Ik krijg een melding dat ik geen gebruik kan maken van AfterPay. Wat moet ik nu doen?
Mijn creditcardbetaling is niet geaccepteerd, wat nu?
Waarom moet ik betalen aan MultiSafePay?

Ik dacht dat de Sloggi actie op alle Sloggi artikelen van toepassing was?
Ik heb artikelen besteld in de 2 + 1 actie van Sloggi, maar ik heb maar 2 artikelen ontvangen. Ik dacht dat ik de 3de gratis zou krijgen en deze automatisch zou worden toegevoegd?
Ik heb in de Sloggi-actieperiode een bestelling geplaatst waarbij stond dat het artikel op voorraad was, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wanneer komt mijn bestelling?